Ons werk
Productvideo’s voor Beter Bed
Voor Beter Bed ontwikkelden we een concept waarvoor we traditionele productvideo's omdachten naar hippe content. Hier voelt de kijker zich direct door aangesproken. Snel, herkenbaar en heel erg verleidelijk door een persoonlijke benadering van de USP's van de producten.
Schoolpromotie op emotioneel niveau
Van een merkverhaal naar een brandmovie: dat is iets wat je zeker bij middelbare scholen niet vaak ziet. De school laat in de film zien welke fases je op de middelbare school doorloopt en waarom dit belangrijk is. Daarnaast zie je wat je leert behalve wat je letterlijk moet leren en hoe je langzaam volwassen wordt. Dat levert een unieke film op die het gevoel raakt.
Zichtbaar leiderschap voor PostNL
PostNL benaderde ons met de uitdagende vraag om het leiderschap van CEO Herna Verhagen meer zichtbaarheid te geven door middel van relevante videocontent. Het doel was om Herna's visie te delen over onderwerpen die zij belangrijk vindt, op een boeiende en snelle manier die toch inhoudelijk blijft.
Docenten in het zonnetje
Docenten worden vaak ondergewaardeerd. Daarom heeft het Filmkantoor, in samenwerking met 'Rode Loper', een ontroerende campagne ontwikkeld. Dit heeft niet alleen als doel om niet alleen bestaande docenten in Den Haag te bedanken voor hun toewijding, maar ook om anderen te inspireren om het pad van het onderwijs te betreden.
Hoe we dit doen?
Achter de schermen
Film maken is voor ons één van de leukste dingen die er is! De filmset is voor ons bij het Filmkantoor een soort speeltuin. En dan wel een speeltuin die volledig ingericht is om de hoogst haalbare kwaliteit te behalen binnen het beschikbare budget. Dat is topsport!
Werkwijze
Met onze ervaring weten we snel wat er echt belangrijk is en daarop anticiperen we. Zo werken we effectief, blinken we uit op de inhoud, filmen we alleen wat nodig is en houden we onze kwaliteit hoog voor een scherpe prijs.